Polityka prywatności prezentuje informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, wykorzystywania plików cookies oraz innych technologii w trakcie korzystania z Serwisu, a także prowadzonych przez Administratora profili w mediach społecznościowych. Polityka prywatności ma zastosowanie do wszystkich witryn internetowych lub usług, które zawierają do niej odniesienie.

Ostatnia aktualizacja: 1.11.2024 r. 

  1. Administrator 

Administratorem danych osobowych jest Instytut Doskonalenia Nauczycieli “Notabene”, ul. Marii Curie - Skłodowskiej 3/27, 20-029 Lublin, REGON: 529155440, adres e-mail: kontakt@annadyjak.pl, tel. 81 4758054. Nasz dział obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 15:00.

  1. DEFINICJE 
  1. Dane osobowe – informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania na podstawie imienia i nazwiska, jak również na podstawie jednego bądź kilku szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, numer identyfikacyjny, oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies i innej podobnej technologii; dane osobowe w rozumieniu art. 4 pkt 1 RODO.
  2. EOG – Europejski Obszar Gospodarczy – strefa wolnego handlu i wspólny rynek, który obejmuje państwa Unii Europejskiej i Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu, z wyjątkiem Szwajcarii.
  3. Konto – konto Użytkownika będącego klientem, założone w Serwisie, które umożliwia dostęp do zakupionych produktów lub usług.
  4. Pliki cookies – popularnie zwane ciasteczkami – dane informatyczne zapisywane w postaci plików tekstowo-numerycznych, które są umieszczane w urządzeniach końcowych Użytkownika, np. telefonie komórkowym, laptopie, tablecie. Podstawowe typy plików cookies: 
  • niezbędne pliki cookies – wykorzystywane w celu dostarczenia Użytkownikowi usług oraz funkcjonalności dostępnych w Serwisie. Za pośrednictwem Serwisu niezbędne pliki cookies mogą być instalowane przez Administratora;
  • funkcjonalne pliki cookies – wykorzystywane w celu zapamiętywania i dostosowania Serwisu do dokonanych przez Użytkownika wyborów np. w zakresie ustalenia preferencji językowych. Za pośrednictwem Serwisu funkcjonalne pliki cookies mogą być instalowane przez Administratora lub podmioty trzecie, z których usług korzysta Administrator;
  • analityczne pliki cookies – wykorzystywane w celu pozyskania m.in.: informacji o liczbie wizyt i źródeł ruchu w Serwisie, poprawy wydajności Serwisu. Za pośrednictwem Serwisu analityczne pliki cookies mogą być instalowane przez Administratora lub podmioty trzecie, z których usług korzysta Administrator; 
  • marketingowe pliki cookies – wykorzystywane w celu dopasowania wyświetlanych treści reklamowych do zainteresowań Użytkownika. Za pośrednictwem Serwisu marketingowe pliki cookies mogą być instalowane przez Administratora lub podmioty trzecie, z których usług korzysta Administrator;
  • wydajnościowe pliki cookies – wykorzystywane w celu zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajnościowych Serwisu. Za pośrednictwem Serwisu wydajnościowe pliki cookies mogą być instalowane przez Administratora. 
  • inne pliki cookies – pliki cookies niesklasyfikowane nie mają charakteru niezbędnego. Są to między innymi pozostałe pliki cookies mediów społecznościowych.

Wykorzystywanie plików cookies innych niż niezbędne oraz przetwarzanie danych osobowych w związku z wykorzystywaniem tychże plików jest uzależnione od uzyskania zgody Użytkownika. Zgoda ta może być wycofana w każdym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  1. Polityka prywatności – niniejszy dokument.
  2. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
  3. Serwis – strona internetowa pod adresem https://annadyjak.pl oraz wszystkie jej podstrony.
  4. Usługa społeczeństwa informacyjnego – każda usługa normalnie świadczona za wynagrodzeniem, na odległość, drogą elektroniczną i na indywidualne żądanie usługobiorcy. W Polsce usługa społeczeństwa informacyjnego określana jest jako usługa świadczona drogą elektroniczną; usługa w rozumieniu art. 1 ust. 1 lit. b) dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/1535
  1. TYP I KATEGORIA DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, miejsce zamieszkania, adres IP oraz inne dane osobowe dobrowolnie przekazane przez Użytkownika. 

Dodatkowo:

  • w przypadku konieczności wystawienia faktury: NIP, REGON, nazwa (firma) oraz adres prowadzenia działalności;
  • na potrzeby wystawienia zaświadczenia ukończenia kursu kwalifikacyjnego - PESEL, data i miejsce urodzenia, a przypadku cudzoziemca nazwę i numer dokumentu stwierdzającego tożsamość. 
  1. UŻYTKOWNICY 
  1. Użytkownikiem jest każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis, media społecznościowe prowadzone przez Administratora lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce prywatności.
  2. Serwis nie jest przeznaczony dla dzieci. Użytkownik:
  • powinien mieć ukończone 16 lat, aby samodzielnie wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych;
  • poniżej 16 roku życia musi uzyskać zgodę opiekuna prawnego – w celu uzyskania świadczenia usług społeczeństwa informacyjnego.
  1. Administrator jest uprawniony do podejmowania działań w celu weryfikacji wieku Użytkownika.
  1. WSPÓŁADMINISTRATORZY 

Współadministratorami danych osobowych Użytkownika są:

  • Edumatik sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie , ul. Marii Curie - Skłodowskiej 3/27, 20-029 Lublin, KRS: 0001007545, NIP: 7123446228 - organ prowadzący Instytut. 

Współadministrowanie związane z wykorzystywaniem przez Administratora platform społecznościowych: 

  • Meta Platforms Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525, Irlandia;
  • Google Ireland Ltd., Gordon House, 4 Barrow Street, Dublin, D04 E5W5, County Dublin, Irlandia.

Współadministrowanie związane jest z wykorzystywaniem funkcji do budowania listy mailingowej za jego pośrednictwem.

  • Manychat, 535 Mission St., San Francisco, CA 94105, Stany Zjednoczone Ameryki.
  1. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH 

Dane osobowe osób korzystających z Serwisu przetwarzane są przez Administratora: 

  1. na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w celu:
  • zapisywania danych w funkcjonalnych, analitycznych, reklamowych lub innych plikach cookies, wykorzystywania plików cookies do prawidłowego funkcjonowania Serwisu i jego podstron, a także gromadzenia danych z Serwisu;
  • możliwości zbierania oraz publikowania opinii o produkcie lub usłudze;
  • kontaktu telefonicznego, mailowego lub za pośrednictwem aplikacji do komunikacji na odległość – w zakresie danych osobowych innych niż dane osobowe zwykłe; 
  • kierowania reklamy w mediach społecznościowych;
  • kierowania reklamy na stronie internetowej;
  • możliwości udziału w webinarze lub szkoleniu online; 
  • świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania treści gromadzonych w Serwisie, w tym w celu świadczenia usługi związanej z prowadzeniem i obsługą konta w Serwisie oraz usługi newsletter; 
  • świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania treści gromadzonych za pośrednictwem mediów społecznościowych przy wykorzystywaniu automatyzacji wspieranej przez systemy wywołujące, takie jak Manychat;
  • świadczenia usługi związanej z funkcją subskrypcji oferowanej w systemie Manychat;
  • wysyłania ofert handlowych Administratora oraz wykorzystywania marketingu bezpośredniego.
  1. z uwagi na niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy lub podjęcie działań na żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) w celu:
  • zapisywania danych w niezbędnych plikach cookies, wykorzystywania plików cookies do prawidłowego funkcjonowania Serwisu i jego podstron, a także gromadzenia danych z Serwisu;
  • świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania treści gromadzonych w Serwisie, w tym w celu świadczenia usługi związanej z prowadzeniem i obsługą konta w Serwisie oraz usługi newsletter; 
  • kontaktu telefonicznego, mailowego lub za pośrednictwem aplikacji do komunikacji na odległość; 
  • przyjęcia i realizacji złożonego zamówienia, wykonania usługi lub realizacji zawartej umowy;
  • założenia i zarządzania kontem Użytkownika dostępnego w Serwisie;
  • rozpatrzenia reklamacji lub odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  1. z uwagi na konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w celu:
  • zapewnienia rozliczalności i wykazania spełnienia obowiązków nałożonych na Administratora przepisami prawa, w tym tworzenia rejestrów i innej dokumentacji wynikającej z RODO;
  • rozpatrzenia reklamacji lub odstąpienia od umowy zawartej na odległość; 
  • wystawienia faktury, rachunku lub spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów podatkowo-rachunkowych, w tym w celach archiwalnych.
  1. prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w celu:
  • zapewnienia bezpieczeństwa Serwisu oraz zarządzania Serwisem, w tym poprawy jego funkcjonalności i wydajności działania;
  • tworzenia baz danych;
  • obsługi konta na portalu Instagram pod nazwą pani_edukatorka, kanału na portalu YouTube Anna Dyjak, obsługi strony internetowej w portalu Facebook pod nazwą Anna Dyjak - edukatorka, obsługi grupy społecznościowej pod nazwą HR - Akcja dla żłobków, przedszkoli i szkół, i wchodzenia w interakcje z Użytkownikami tych miejsc w mediach społecznościowych;
  • kierowania do Użytkownika informacji handlowych, w tym za pośrednictwem marketingu bezpośredniego, w ramach subskrypcji oraz w mediach społecznościowych, w tym przy użyciu narzędzi automatycznie wywołujących komunikację (takich jak Manychat);
  • obsługi konta w systemie Manychat, w tym wchodzenia w interakcje z Użytkownikami za pośrednictwem tej aplikacji;
  • kierowania reklamy w mediach społecznościowych;
  • kierowania reklamy na stronie internetowej; 
  • kierowania do Użytkownika treści marketingowych w ramach newslettera, 
  • prowadzenia badań i analiz Serwisu, między innymi pod kątem funkcjonalności i poprawy jego działania, a także satysfakcji z oferowanych usług i produktów;
  • prowadzenia badań i analiz wykorzystywanych social mediów oraz narzędzi wspierających;
  • badania skuteczności realizowanych kampanii sprzedażowo-reklamowych; 
  • kontaktowania się z Użytkownikami, w szczególności w celu uzyskania informacji zwrotnej o zakupionym produkcie lub usłudze;
  • przechowywania nieopłaconych zamówień;
  • ochrony praw Administratora polegającej na ustaleniu, dochodzeniu roszczeń lub obrony przed roszczeniami;
  • statystycznym i analitycznym, w tym prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Serwisie, sposobu korzystania z konta, preferencji Użytkowników w celu poprawy stosowanych funkcjonalności Serwisu;
  • przechowywania danych dla celów archiwalnych i dowodowych, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą posłużyć do wykazania faktów.
  1. PRAWA UŻYTKOWNIKA
  1. Użytkownikowi przysługują następujące prawa w odniesieniu do swoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do danych osobowych – Użytkownik ma prawo żądania informacji na temat przetwarzanych danych osobowych. Na tej podstawie Administrator przekazuje osobie zgłaszającej żądane informacje o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o celach i podstawach prawnych przetwarzania;
  • prawo żądania sprostowania danych – Użytkownik ma prawo żądania usunięcia nieprawdziwych lub błędnych danych osobowych, jak również ich uzupełnienia, jeżeli są one niekompletne; 
  • prawo otrzymania kopii danych – Użytkownik ma prawo uzyskania kopii przetwarzanych danych na temat swojej osoby;
  • prawo do usunięcia danych – Użytkownik ma prawo żądania usunięcia danych osobowych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania celu lub celów, dla których zostały zebrane;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania – Użytkownik ma prawo żądania od Administratora zaprzestania wykonywania operacji na danych osobowych. Prawo to przysługuje w następujących przypadkach: 
  • osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych;
  • osoba, której dane dotyczą, nie chce usunięcia danych; 
  • dane osobowe nie są już potrzebne do celów, w jakich zostały zgromadzone, ale nie można ich usunąć z uwagi na obowiązujące przepisy; 
  • osoba, która wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, czeka na wydanie decyzji w tej sprawie;
  • prawo do przenoszenia danych – Użytkownik ma prawo, aby Administrator, w zakresie, w jakim dane osobowe są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w związku z zawartą umową lub na podstawie wyrażonej zgody, wydał dane osobowe w formacie pozwalającym na ich odczytanie przez komputer. W ramach tego uprawnienia istnieje możliwość żądania przesłania tych danych innemu podmiotowi pod warunkiem istnienia technicznych możliwości po stronie Administratora i wskazanego podmiotu; 
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora w celach marketingowych – Użytkownik może w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu;
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora w celu innym niż cel marketingowy – Użytkownik ma prawo zgłoszenia sprzeciwu z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika;
  • prawo do wycofania zgody – w zakresie, w jakim dane osobowe Użytkownika przetwarzane są na podstawie zgody, Użytkownik ma prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych dokonanego przed wycofaniem zgody; 
  • prawo do wniesienia skargi – Użytkownik ma prawo do złożenia skargi do organu nadzorującego przetwarzanie danych osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy regulujące ochronę danych osobowych. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  1. Uprawnienia Użytkownika nie są bezwzględne i nie przysługują w odniesieniu do wszystkich czynności przetwarzania danych osobowych. W celu realizacji praw Użytkownik może zwrócić się do Administratora za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Instytut Doskonalenia Nauczycieli “Notabene”, ul. Marii Curie - Skłodowskiej 3/27, 20-029 Lublin, lub pocztą tradycyjną na adres: kontakt@annadyjak.pl, wskazując zakres swoich żądań.
  1. ODBIORCY DANYCH
  1. Prowadzona przez Administratora działalność gospodarcza wspierana jest przez podmioty zewnętrzne, którym Administrator udostępnia dane osobowe, w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, księgowemu oraz bankom i operatorom płatności.
  2. Do głównych odbiorców danych należą:
  • LH.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. ks. Jakuba Wujka 7/26, , 61-581 Poznań – podmiot zapewniający wsparcie techniczne i informatyczne, w tym hosting strony, przechowywanie danych zgromadzonych na serwerze, obsługę systemu do wysyłki e-maila;
  • Patryk Kozioł HashMagnet, ul. Niedźwiedzia 29B, 02-737 Warszawa, NIP: 5381753991 – podmiot zapewniający wsparcie techniczne i informatyczne, w tym hosting strony, przechowywanie danych zgromadzonych na serwerze, obsługę systemu do wysyłki e-maila;
  • Fakturownia Sp. z o.o. z siedzibą Opacz-Kolonia, ul. Bogumiłowska 20, 05-816  – podmiot zapewniający system do wystawiania faktur;
  • MailerLite Limited, Ground Floor, 71 Lower Baggot Street, Dublin 2, D02 P593, Ireland – podmiot zapewniający system do wysyłki newslettera;
  • Meta Platforms Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525, Irlandia, NIP: IE9692928F – podmiot zapewniający platformę, na której znajdują się profil społecznościowy w serwisie Instagram, strona internetowa (fanpage) w serwisie Facebook, narzędzie Meta Pixel;
  • Google Ireland Ltd., Gordon House, 4 Barrow Street, Dublin, Irlandia, NIP: IE6388047V – podmiot zapewniający platformę, na której znajduje się kanał na YouTube, narzędzie do analizy statystyk (Google Analytics, Tag Menager), narzędzie do minitorowania pozycji strony internetowej (Google Search Console) oraz narzędzie do reklam (Google Ads); 
  • Microsoft About Ireland, South County Business Park, One Microsoft Place, Carmanhall And Leopardstown, Dublin, D18 P521, Irlandia – podmiot zapewniający narzędzia analityczne (Microsoft Clarity);
  • Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579 (Tpay.com) – podmiot zapewniający system do płatności;
  • PayU S.A. z siedzibą w Poznań, ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 7792308495  – podmiot zapewniający system do płatności;
  • Vimeo.com, Inc., Legal Department, 330 West 34th Street, 5th Floor, New York, New York 10001 – podmiot zapewniający system umożliwiający udostępnianie plików filmowych w Serwisie;
  • Imker Sp. z o.o. z siedzibą w Zamościu, ul. Szczebrzeska 55A, 22-400 Zamość, NIP: 9223072567 – dostawca platformy kursowej;
  • InPost S.A. z siedzibą Krakowie, ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, NIP: 6793087624 – podmiot zapewniający usługi kurierskie;
  • DHL Express (Poland) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 37, 00-158 Warszawa, NIP: 5270022391 – podmiot zapewniający usługi kurierskie;
  • Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, NIP: 5250007313 – podmiot zapewniający usługi kurierskie;
  • NOVO sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Północna 5/U10, 20-064 Lublin, NIP: 7123463882 – podmiot zapewniający obsługę księgowo-podatkową;
  • Marta Samsel prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Marta Samsel, Al. Wojska Polskiego 11/18, 10-290 Olsztyn, NIP: 7761692630– podmiot zapewniający obsługę administracyjno – techniczną;
  • Manychat, 535 Mission St., San Francisco, CA 94105, Stany Zjednoczone Ameryki – podmiot zapewniający system do automatyzacji wykorzystywanej na platformach lub innych systemach należących do firmy Meta, tj. Instagram, Facebook lub Messenger oraz system chatbot. 
  1. Administrator zastrzega sobie prawo do ujawnienia danych osobowych w sytuacji, gdy będzie to wynikać z obowiązku prawnego nałożonego na Administratora, w tym obowiązek przekazania informacji do właściwych organów administracyjnych lub organów ścigania. 
  2. Dane osobowe mogą być również ujawnione organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i w celach, które wynikają z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności Ministerstwa Edukacji Narodowej, kuratoriów oświaty, okręgowych komisji egzaminacyjnych, właściwego urzędu miasta.
  1. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG
  1. Poziom ochrony danych osobowych na terenie Unii Europejskiej różni się od tego poza obszarem EOG. Administrator współpracuje z podmiotami zarówno na terenie EOG, jak i poza nim.
  2. Administrator przekazuje dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, głównie podczas korzystania z usług podmiotów o zasięgu międzynarodowym. W takiej sytuacji dostawcy usług mają oddziały lub spółki zależne na terenie EOG. Dodatkowo stosowane są mechanizmy prawne w celu zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim stosowane są mechanizmy zgodności (np. wiążące reguły korporacyjne zatwierdzone przez właściwy organ nadzorczy, międzynarodowe normy certyfikacyjne) lub standardowe klauzule umowne określone przez Komisję Europejską przewidziane w art. 46 RODO. Komisja Europejska wydaje również decyzje stwierdzające odpowiedni poziom ochrony. Dane osobowe mogą być również przekazywane poza obszar EOG na podstawie zgody Użytkownika.
  3. Więcej informacji na temat zasad przekazywania danych poza EOG znajdziesz tutaj.
  1. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
  1. Dane osobowe są przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, w tym: 
  • dane osobowe przetwarzane w związku z zapisaniem się na newsletter – przez okres funkcjonowania newslettera lub do czasu cofnięcia zgody/ wypowiedzenia umowy o dostarczenie treści cyfrowych w zamian za dane osobowe;
  • dane osobowe przetwarzane w związku obsługą formularza kontaktowego – przez okres niezbędny do obsługi zgłoszenia/zapytania;
  • dane osobowe przetwarzane w związku z obsługą formularza komentarzy – przez okres istnienia Serwisu;
  • dane osobowe przetwarzane w związku z obsługą formularza opinii – przez okres istnienia Serwisu;
  • dane osobowe przetwarzane w związku z zapisaniem się do subskrypcji oferowanej za pośrednictwem Manychat – przez okres funkcjonowania subskrypcji lub do czasu cofnięcia zgody;
  • pozostałe dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody – do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania;
  • dane osobowe przetwarzane z uwagi na konieczność wykonania umowy lub podjęcia działań na żądanie – przez okres rozmów i negocjacji poprzedzających zawarcie umowy lub wykonanie usługi w odniesieniu do danych podanych w zapytaniu ofertowym lub przez okres realizacji usługi i współpracy;
  • dane osobowe przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu złożonego na podstawie art. 21 RODO;
  • dane osobowe przetwarzane w związku z wykonaniem ciążących na Administratorze obowiązków prawnych – przez okres wymagany przepisami prawa, w tym prawa podatkowego, rachunkowego, RODO;
  • dane osobowe przetwarzane w związku z wykorzystywaniem przez Administratora platform społecznościowych, w tym korzystaniem z funkcjonalności tych aplikacji – przez okres istnienia stron firmowych lub kont na danym portalu społecznościowym;
  • dane osobowe przetwarzane do celów analitycznych oraz w związku z administrowaniem stroną internetową – do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności tychże danych lub wniesienia sprzeciwu złożonego na podstawie art. 21 RODO.
  1. Dane osobowe Użytkownika będą dodatkowo przetwarzane w celu ochrony praw Administratora polegającym na ustaleniu, dochodzeniu roszczeń lub obrony przed roszczeniami zgodnie z okresem przedawnienia tych roszczeń.
  1. WYMÓG PODANIA DANYCH

Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie danych osobowych może jednak skutkować brakiem możliwości skorzystania z danej funkcjonalności Serwisu, dostępu do określonych treści lub niemożliwością wykonania usługi czy zrealizowania zamówienia.

  1. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE
  1. Administrator analizuje dane osobowe subskrybentów newslettera, historię otwierania i przeglądania newslettera, historię przeglądania Serwisu, historię transakcji dokonywanych w ramach Serwisu, historię aktywności na profilach mediów społecznościowych na platformach Instagram, Facebook, TikTok, w tym także danych gromadzonych za pośrednictwem aplikacji Manychat. Przedmiotowa analiza jest podejmowana w sposób zautomatyzowany na zasadach oferowanych przez dostawców danych usług. Analiza danych nie wywołuje jednak skutków prawnych lub w podobny sposób nie wpływa istotnie na sytuację Użytkownika, w tym jego prawa lub wolności.
  2. Celem przetwarzania danych w sposób zautomatyzowany jest poznanie przez Administratora preferencji Użytkowników w celu dostosowania tworzonych przez Administratora treści, ofert lub komunikatów do preferencji zbiorczych.
  1. PLIKI COOKIES ORAZ PODOBNA TECHNOLOGIA
  1. Administrator wykorzystuje pliki cookies w celu dostarczenia Użytkownikowi usług świadczonych drogą elektroniczną oraz poprawy jakości tych usług, prawidłowego funkcjonowania Serwisu, w tym usprawnienia nawigacji, zapamiętania preferencji dotyczących plików cookies, zapewnienia bezpieczeństwa oraz zarządzania Serwisem, badań statystycznych i analitycznych, w celach marketingowych, łączenia z portalami społecznościowymi, prawidłowego funkcjonowania sklepu internetowego.
  2. Podczas pierwszej wizyty w Serwisie Użytkownikowi wyświetlany jest komunikat na temat stosowania plików cookies, w tym ich rodzaju wraz z pytaniem o zgodę na wykorzystywanie określonych plików cookies.
  3. Konsekwencją zaakceptowania plików cookies jest to, że w pamięci wykorzystywanego przez Użytkownika urządzenia np. tabletu, komputera czy telefonu zostanie utrwalona informacja pochodząca od dostawcy danej usługi, nad którą Użytkownik nie ma kontroli.
  4. Użytkownik ma możliwość zarządzania plikami cookies.
  • Zarządzanie plikami podczas pierwszej wizyty w Serwisie – Użytkownikowi wyświetlany jest komunikat na temat stosowania plików cookies, w tym ich rodzaju. W ramach komunikatu Użytkownik ma możliwość udzielenia zgody na wybrane pliki cookies;
  • Usuwanie plików cookies z urządzenia – Użytkownik ma możliwość usunięcia plików cookies znajdujących się na urządzeniu końcowym. W tym celu Użytkownik powinien wyczyścić historię przeglądania w przeglądarce. W ten sposób Użytkownik usuwa wszystkie pliki cookies ze wszystkich odwiedzonych stron. Należy mieć świadomość, że w ten sposób można utracić zapisane informacje (np. dane do logowania); 
  • Uniemożliwienie przechowywania plików cookies – Użytkownik ma możliwość konfiguracji przeglądarki internetowej w taki sposób, aby uniemożliwić przechowywanie plików cookies. Niestety może to utrudnić prawidłowe funkcjonowanie Serwisu. Ponieważ pliki cookies stosowane są również do zapamiętywania preferencji Użytkownika dotyczących plików cookies, należy mieć świadomość konsekwencji związanych ze zmianami ustawień, w szczególności w przypadku wyłączenia możliwości zapisania plików cookies na urządzeniu końcowym, co może skutkować uniemożliwieniem korzystania z określonych funkcjonalności, a część treści udostępniana przez Administratora może być niewidoczna;
  • Tryb incognito – Użytkownik ma możliwość korzystać z trybu incognito oferowanego przez przeglądarki internetowe. Wówczas pliki cookies zostaną usunięte z momentem zamknięcia przeglądarki;
  • Inne urządzenia – w przypadku użycia przez Użytkownika innego urządzenia końcowego, profilu na komputerze lub przeglądarki internetowej niezbędne będzie ponowne określenie preferencji w zakresie plików cookies.
  1. WYKORZYSTYWANE NARZĘDZIA I FUNKCJONALNOŚCI 

Administrator wykorzystuje poniższe narzędzia w celu usprawnienia prowadzonej działalności gospodarczej, w tym stworzonego Serwisu.

  1. Formularz kontaktowy

Administrator zapewnia możliwość skontaktowania się z nim przy wykorzystaniu elektronicznego formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie. Skorzystanie z niego nie jest obowiązkowe. W celu skorzystania z formularza kontaktowego Użytkownik zobowiązany jest do podania danych osobowych niezbędnych do nawiązania kontaktu oraz udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Użytkownik może podać także inne dane w celu ułatwienia kontaktu lub obsługi zapytania. Podanie danych osobowych oznaczonych jako pola obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia oraz obsługi zapytania. Niepodanie tych danych skutkuje brakiem możliwości skorzystania z formularza kontaktowego lub obsługi zapytania. Podanie pozostałych danych osobowych jest dobrowolne. Formularz może służyć do zapytań ofertowych, wsparcia technicznego lub innych kwestii związanych z działalnością Administratora. 

  1. Formularz – opinie

Administrator zapewnia klientowi możliwość pozostawienia opinii za pośrednictwem dedykowanego formularza. Korzystanie z formularza – opinie nie jest obowiązkowe. W celu skorzystania z formularza klient może być poproszony o podanie imienia, nazwiska oraz adresu e-mail. Dane osobowe są przetwarzane w celu spełnienia obowiązku prawnego związanego z koniecznością weryfikowania opinii publikowanych w internecie, a także zabezpieczenia przed ewentualnymi roszczeniami. 

  1. Formularz zamówienia 

Administrator zapewnia Użytkownikowi możliwość złożenia zamówienia w sklepie. W ramach formularza zamówienia dostępna jest funkcja “złóż zamówienie i opłać”. Opcja ta możliwia Użytkownikom złożenie zamówienia na wybrane produkty lub usługi oraz dokonanie płatności za pomocą różnych metod płatności (np. karty kredytowe, przelewy online, blik, raty, przelew tradycyjny). Proces ten obejmuje weryfikację danych, podsumowanie zamówienia i finalizację transakcji.

Składając zamówienie w sklepie dostępnym w Serwisie, Użytkownik musi podać następujące dane osobowe: imię, nazwisko, ulica, numer, lokal, kod pocztowy, miejscowość, adres e-mail, a dodatkowo w przypadku, które chciałby uzyskać fakturę: firmę, NIP, ulicę, numer, lokal, kod pocztowy i miejscowość. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówienia, zawarcia Umowy, a także realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Administratora, rozliczeń podatkowo-księgowych oraz rozpatrywania roszczeń.

  1. Opcja - Koszyk

W sklepie online znajduje się funkcjonalność Serwisu oznaczona jako “koszyk”. Koszyk umożliwia Użytkownikom dodawanie produktów (np. kursów, materiałów edukacyjnych, e-booków) do listy zakupów przed finalizacją transakcji. Koszyk zawiera funkcję przeglądania dodanych produktów, jak i ich cen, oraz umożliwia dodanie rabatu. 

  1. Opcja - Wyszukiwanie

W Serwisie dostępna jest funkcja “wyszukiwania”. Funkcja wyszukiwania pozwala Użytkownikom szybko znaleźć interesujące ich produkty, kursy, artykuły lub inne materiały dostępne na stronie. Wprowadzenie słowa kluczowego daje dostęp do wyników związanych z zapytaniem.

  1. Platforma edukacyjna

Administrator prowadzi platformę edukacyjną, na której znajdują się zasoby edukacyjne w postaci zakupionych materiałów, kursów lub szkoleń. Na platformie odbywa się logowanie logowanie Użytkowników na dedykowane konta, śledzenie postępów Użytkowników w nauce, a także zarządzanie subskrypcjami lub dostępem do materiałów. W ramach platformy edukacyjnej kierowane są również prywatne wiadomości skierowane do Użytkownika. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówienia, utrzymania konta użytkownika oraz analizy postępów Użytkownika, a także realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Administratora, rozliczeń podatkowo-księgowych 

  1. Konto użytkownika 

Użytkownik ma możliwość założenia konta w Serwisie. Założenie konta może być obowiązkowe w sytuacji, gdy jest to niezbędne do uzyskania dostępu do zasobów edukacyjnych w postaci zakupionych materiałów, kursów lub szkoleń dostępnych w Serwisie. Konto użytkownika znajduje się na platformie edukacyjnej. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówienia, utrzymania konta użytkownika oraz analizy postępów Użytkownika, a także realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Administratora, rozliczeń podatkowo-księgowych 

  1. Opcja - wysyłanie plików 

Administrator udostępnia na platformie edukacyjnej możliwość przesyłania plików  w formatach .doc, .xdoc, PDF, mp3, mp4, havc. Użytkownik ma możliwość przesyłania różnego rodzaju plików, takich jak dokumenty tekstowe , pliki PDF, muzyka i wideo. Może to służyć do przesyłania materiałów edukacyjnych, zgłaszania prac lub projektów w ramach kursów czy szkoleń oraz w celu zaliczenia kursu, który zakończony jest egzaminem. 

  1. Opcja - wideo

W Serwisie mogą być osadzone materiały wideo, które mogą służyć jako zasoby edukacyjne, instruktażowe lub marketingowe. Użytkownik może odtwarzać filmy bezpośrednio w Serwisie. W celu prawidłowego działania opcji wideo wymagana jest zgoda użytkownika na wykorzystania plików cookies. 

Administrator wykorzystuje w Serwisie w celu osadzania filmów podstronie Serwisu na stronie platformy Vimeo. Dostawca platformy Vimeo, może zapisywać dane o użytkownikach korzystających z platformy. Administrator zaleca zapoznanie się z polityką prywatności platformy Vimeo.

  1. Media społecznościowe 

Administrator prowadzi profile społecznościowe na portalach Facebook, Instagram oraz YouTube. Dane osobowe podawane w mediach społecznościowych będą przetwarzane w celu administrowania i zarządzania tymi profilami/grupami/kanałami komunikowania się z Użytkownikiem, w tym w celu udzielania odpowiedzi na zadawane pytania, jak również w celach statystycznych i analitycznych, wchodzenia w interakcje, informowania o organizowanych wydarzeniach, ciekawych informacjach, usługach i produktach oferowanych przez Administratora, tworzenia społeczności w ramach profilu/grupy/kanału. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora.

Zasady panujące na portalach społecznościowych są ustalane przez Administratora, jednakże zasady korzystania z danego portalu społecznościowego wynikają z regulaminów oraz zasad społeczności tychże platform.

Użytkownik ma możliwość rezygnacji z obserwowania profilu Administratora w każdej chwili. Istnieje również możliwość blokady danego konta, w tym profilu Administratora. Z uwagi na specyfikę wykorzystywanych przez Administratora platform wyłącznie skorzystanie z opcji „zablokuj użytkownika” lub innego równoważnego spowoduje, że żadne treści tworzone przez Administratora nie będą wyświetlane Użytkownikowi. W pozostałym zakresie treści dostępne na danej platformie społecznościowej mają charakter powszechny.

Administrator przetwarza ogólnodostępne dane osobowe Użytkowników takie jak np. imię, nazwisko czy informacje ogólne, które umieszczane są na profilach, zostały oznaczone jako publiczne lub udostępnione Administratorowi przez Użytkownika. Przetwarzanie pozostałych danych osobowych dokonywane jest przez właścicieli portali społecznościowych na warunkach zawartych w regulaminach tychże platform.

  1. Wtyczki społecznościowe 

Serwis wykorzystuje wtyczki kierujące do portali społecznościowych Facebook, YouTube oraz Instagram. Przedmiotowe wtyczki są oznaczone logo danego serwisu społecznościowego.

Dane osobowe są przesyłane do portali społecznościowych tylko wtedy, gdy Użytkownik podejmie aktywne działanie polegające na kliknięciu odpowiedniego przycisku wtyczki. Po naciśnięciu w ikonę z logo portalu społecznościowego przeglądarka internetowa rozpocznie połączenie z serwerami danego portalu społecznościowego, a Użytkownik zostanie przekierowany do strony zewnętrznego dostawcy usługi, czyli właściciela danego serwisu społecznościowego. Jednocześnie przeglądarka internetowa Użytkownika nawiąże bezpośrednie połączenie z serwerami wybranego portalu społecznościowego. Korzystanie z tych funkcji może wiązać się z wykorzystaniem zewnętrznych plików cookies. Od momentu kliknięcia danej wtyczki przez Użytkownika jego dane osobowe są przetwarzane na danym portalu społecznościowym, a jego właściciel staje się współadministratorem danych osobowych. Administrator informuje, że od momentu aktywnego kliknięcia przycisku wtyczki Administrator nie ma wpływu na charakter oraz zakres danych osobowych gromadzonych przez właściciela danego portalu społecznościowego.

Dane są przesyłane niezależnie od faktu, czy Użytkownik ma konto w danym portalu społecznościowym lub czy Użytkownik jest zalogowany. W przypadku, gdy Użytkownik jest zalogowany na danej platformie społecznościowej (np. Instagram), to zebrane dane osobowe będą bezpośrednio przypisane do wykorzystywanego przez Użytkownika konta (profilu).

  1. Subskrypcja Manychat

Administrator przetwarza dane osobowe osób, które wyraziły zgodę na subskrypcję oferowaną w mediach społecznościowych za pośrednictwem zewnętrznej subskrypcji wspieranej przez Manychat. W ramach subskrypcji przetwarzane są dane identyfikacyjne, dane publicznie dostępne o Użytkowniku na prowadzonym przez niego profilu w mediach społecznościowych. Są to dane osobowe takie jak: zdjęcie, imię, nazwisko, pseudonim, data urodzenia, płeć, lokalizacja geograficzna, a także historia i wiadomości przekazywane za pośrednictwem wiadomości prywatnych. 

Subskrypcja oferowana w ramach Manychat oznacza, że Użytkownik wyraża zgodę na wysyłanie informacji marketingowych i handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, wykorzystywanie automatycznych systemów wywołujących. Ponadto Użytkownik wyraża zgodę na wykorzystywanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług Administratora, a także przekazywania informacji handlowych. Powyższe zgody są dobrowolne, jednak konieczne do korzystania z subskrypcji. W każdej chwili Użytkownik może wycofać udzieloną zgodę, co spowoduje zakończenie subskrypcji. 

Subskrypcja oferowana w ramach Manychat odnotowuje wszelką aktywność i podejmowane przez Użytkownika działania związane z przesyłanymi do Użytkownika wiadomościami, w tym datę i godzinę otwarcia wiadomości, kliknięcie w linki umieszczone w wiadomości, tagowanie, moment wypisania się itd.

Administrator używa usług Manychat do zarządzania listą subskrybentów marketingu e-mailowego w ramach platformy Instagram. Manychat jest zewnętrznym dostawcą, który może gromadzić i przetwarzać dane osobowe Użytkowników przy użyciu standardowych technologii, aby pomóc Administratorowi monitorować i ulepszać komunikację z Użytkownikami. 

  1. Chatbot

Administrator wykorzystuje usługę automatycznej komunikacji, która pomaga użytkownikom znaleźć informacje, odpowiedzi na pytania oraz wsparcie techniczne.Chatbot zapewnia możliwość kontaktu za pomocą czatu elektronicznego dostępnego w Serwisie. Korzystanie z czatu nie jest obowiązkowe. Chatbot wspierany jest przez aplikację Messenger, która wymaga zalogowania się do aplikacji. Korzystanie z czatu jest nieobowiązkowe. Chatbot umożliwia wysyłanie automatycznych odpowiedzi. Chatbot może służyć do kierowania zapytań do Administratora. Dane osobowe przetwarzane są w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytania oraz na potrzeby obrony przed ewentualnymi roszczeniami.

  1. Newsletter 

Administrator przetwarza dane osobowe subskrybentów w postaci imienia oraz adresu e-mail. W formularzu zapisu na newsletter pola te są obowiązkowe. Podanie tych danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wysłania newslettera. Potwierdzenie zapisu spowoduje dodanie do bazy danych listy mailingowej newslettera.

W celu dodania adresu e-mail do listy subskrybentów Użytkownik może dodatkowo zostać poproszony o potwierdzenie zapisu. Potwierdzenie zapisu spowoduje dodanie do bazy danych listy mailingowej newslettera.

System mailingowy wykorzystywany przez Administratora do wysyłki newslettera odnotowuje wszelką aktywność i podejmowane przez Użytkownika działania związane z przesyłanymi do Użytkownika wiadomościami e-mail, w tym datę i godzinę otwarcia wiadomości, kliknięcie w linki umieszczone w wiadomości, moment wypisania się itd.

Administrator używa usług MailerLite Limited do zarządzania listą subskrybentów marketingu e-mailowego i do wysyłania wiadomości e-mail do subskrybentów. MailerLite Limited jest zewnętrznym dostawcą, który może gromadzić i przetwarzać dane osobowe Użytkowników przy użyciu standardowych technologii, aby pomóc Administratorowi monitorować i ulepszać newsletter. W związku z wykonywaniem usług wysyłki newslettera Administrator wykorzystuje pliki cookies, unikalne identyfikatory, sygnały nawigacyjne i podobne technologie śledzenia.

  1. Narzędzia zabezpieczające

Administrator wykorzystuje poniższe narzędzia zabezpieczające:

  • reCAPTCHA

Serwis wykorzystuje usługę reCAPTCHA, której celem jest zabezpieczenie Serwisu i ograniczenie możliwości przesyłania danych niewypełnianych przez człowieka, lecz generowanych przez programy zautomatyzowane lub boty. W trakcie wykorzystywania tego narzędzia dochodzi do sporadycznego badania, czy zachowania osoby odwiedzającej niniejszą witrynę nie noszą znamion zachowań robotów, i w takiej sytuacji dochodzi do zbierania danych osobowych (adresu IP), których odbiorcą jest Google LLC.

  • Certyfikat SSL 

Serwis wykorzystuje protokół sieciowy używany do bezpiecznych połączeń internetowych, który stanowi standardowy sposób szyfrowania na stronach internetowych. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez internet.

  1. Narzędzia statystyczno-analityczne 

Administrator wykorzystuje poniższe narzędzia statystyczno-analityczne:

  • Google Analytics

Administrator wykorzystuje w Serwisie w celach analitycznych usługę Google Analytics. W kodzie strony internetowej Serwisu został zainstalowany specjalny kod śledzący, który wykorzystuje pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Analytics. Informacje na temat korzystania z Serwisu generowane przez plik cookies są zazwyczaj przesyłane na serwer Google w USA i tam przechowywane. Google Analytics został rozszerzony w Serwisie o kod „gat._anonymizelp();”, aby zapewnić anonimowe rejestrowanie adresów IP (tzw. maskowanie IP). Dzięki anonimizacji adresu IP w Serwisie adres IP użytkownika jest na terytorium EOG skracany przez Google LLC. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP jest przesyłany na serwer Google LLC w USA i tam skracany. W ramach narzędzia Google Analytics wykorzystywane są informacje takie jak: informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej, z której Użytkownik korzysta; podstrony przeglądane w ramach Serwisu; czas spędzony w Serwisie i na jego podstronach; przejścia pomiędzy podstronami Serwisu; źródło, z którego Użytkownik przechodzi do Serwisu.

  • Google Search Console 

Administrator wykorzystuje Google Search Console w celach statystycznych. Narzędzie to jest wykorzystywane w celu monitorowania ruchu w Serwisie oraz monitorowania błędów w kodzie Serwisu. Google Search Console optymalizuje również Serwis pod kątem pozycjonowania, pomaga planować strategię promowania fraz kluczowych, informuje o problemach związanych z serwerem oraz złośliwym oprogramowaniem oraz rejestruje problemy z czytelnością i dostępnością Serwisu. 

  • Google Tag Manager 

W celach marketingowych Administrator wykorzystuje Google Tag manager, który służy do zarządzania i aktualizowania kodów śledzenia i powiązanych fragmentów kodu (tzw. tagów). W tym celu Administrator wykorzystuje pliki cookie w celach analitycznych firmy Google LLC. Plik cookie “_gcl_au” jest wykorzystywany w celu eksperymentowania z efektywnością reklamową Serwisu. Plik ten wygasa po 3 miesiącach. 

  • Ahrefs

Administrator wykorzystuje narzędzie analityczne w celu badania profilu linków Serwisu w celu badania słów kluczowych, analizy konkurencji, śledzenia postępów witryny pod kątem SEO oraz tworzenie raportów i audytów z wprowadzonych zmian. 

  • Microsoft Clarity

Administrator wykorzystuje narzędzie Microsoft Clarity do lepszego zrozumienia potrzeb Użytkownika oraz optymalizacji Serwisu. Microsoft Clarity rejestruje odwiedzających, umożliwiając tworzenie filmów i map cieplnych (bez identyfikacji osoby). Administrator wprowadził kod śledzący Clarity, który korzysta z plików cookies Microsoftu. Zbierane informacje są anonimizowane i nie służą do identyfikacji Użytkownika. 

  • Pixel Meta (poprzednio Pixel Facebooka)

Administrator wykorzystuje w Serwisie w celach marketingowych usługę Facebook Pixel, który umożliwia śledzenie skuteczności reklam na Facebooku dla celów statystycznych i badań rynkowych, sprawdzając, czy Użytkownik odwiedza Serwis zostali przekierowani na stronę Serwisu po kliknięciu reklamy na Facebooku (tzw. „konwersja”). W kodzie strony internetowej Serwisu został zainstalowany specjalny kod śledzący, który wykorzystuje pliki cookies firmy Meta dotyczące usługi Pixel Meta.

  • Manychat

Administrator wykorzystuje w serwisach należących do firmy Meta w celach marketingowych i analitycznych system Manychat, która umożliwia kierowanie komunikatów handlowych przy użyciu automatycznych systemów wywołujących oraz w celu marketingu bezpośredniego. W ramach usługi oferowanej przez Manychat Administrator wykorzystuje dostępne funkcje analityczno-statystyczne oferowane przez właściciela tego narzędzia. 

  • automatyzacja i statystyki dostępne w portalach społecznościowych

Serwis jest zintegrowany z narzędziami do automatyzacji działań w mediach społecznościowych, które mogą obejmować automatyczne publikowanie postów, planowanie treści, śledzenie wyników kampanii marketingowych oraz zarządzanie interakcjami z użytkownikami w social mediach.

Administrator wykorzystuje dostępne na profilach społecznościowych funkcje statystyczne udostępniane przez właścicieli tychże portali oraz funkcję planowania treści. 

  1. LOGI SERWERA

Korzystanie ze strony internetowej wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym znajduje się Serwis. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera, które obejmują m.in.: publiczny adres IP komputera, z którego nadeszło zapytanie; nazwę użytkownika podawaną w procesie autoryzacji; czas nadejścia zapytania; informacje o przeglądarce użytkownika; język; godziny dostępu oraz adres; strony, z której użytkownik został przekierowany; informacje o przeglądarce internetowej czy systemie informacyjnym, z którego Użytkownik korzysta. Dane, o których mowa powyżej, nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi z Serwisu, lecz są wykorzystywane wyłącznie jako materiał pomocniczy służący do celów administracyjnych. Administrator nie wykorzystuje w żaden sposób logów serwera do identyfikacji Użytkownika.

  1. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
  1. Administrator na bieżąco analizuje, czy dane osobowe przetwarzane są w sposób bezpieczny.
  2. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, aby podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa, gdy działają na zlecenie Administratora.
  1. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI 
  1. Administrator dąży do ciągłego ulepszania stosowanych procedur oraz zabezpieczenia danych osobowych, więc Polityka prywatności jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby zmieniania.
  2. Administrator zachęca Użytkowników do regularnego sprawdzania treści niniejszego dokumentu pod kątem jego aktualizacji.
  3. Najnowsza wersja Polityki prywatności jest publikowana w Serwisie.